Kolejna witryna oparta na WordPressie

Program Lojalnościowy

Serdecznie zapraszamy do przystąpienia i aktywnego uczestniczenia w Programie Lojalnościowym, który został stworzony specjalnie dla stałych Gości grupy MPM Hotele SPA. Poniżej przestawiamy jego regulamin, z którym prosimy się zapoznać.

Regulamin Programu Lojalnościowego grupy MPM Hotele SPA

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje w grupie MPM Hotele SPA od dnia 1października 2013 r.

2. Uczestnikami Programu mogą stać się wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

3. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje już po pierwszym pobycie w jednym z hoteli należących do grupy MPM Hotele SPA, pod warunkiem wypełnienia formularza zgłoszeniowego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych, co skutkuje otrzymaniem w recepcji hotelowej karty lojalnościowej.

4. Istnieje pięć poziomów statusów:

– CLASSIC – kartę z tym statusem otrzymuje Gość po pierwszym pobycie
– CLASSIC PLUS – otrzymuje Gość, którego łączna wartość brutto pobytów w ciągu dwóch ostatnich lat przekroczyła sumę zł 7.000,00
– SREBRNY – otrzymuje Gość, którego łączna wartość brutto pobytów w ciągu dwóch ostatnich lat przekroczyła sumę zł 15.000,00
– ZŁOTY – otrzymuje Gość, którego łączna wartość brutto pobytów w ciągu dwóch ostatnich lat przekroczyła sumę zł 25.000,00
– VIP – otrzymuje Gość, którego łączna wartość brutto pobytów w ciągu dwóch ostatnich lat przekroczyła sumę zł 40.000,00

5. Zmiana poziomu statusu skutkuje wydaniem nowej karty lojalnościowej (typu: CLASSIC PLUS, SREBRNA, ZŁOTA, VIP), która zostanie przesłana do Państwa pocztą na adres korespondencyjny w ciągu 3 miesięcy od momentu zaistnienia zmiany statusu.

6. Przywileje wynikające z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym:

VILLA PARK MED&SPA

Karta CLASSIC uprawnia do:

  • Korzystania z ofert promocyjnych organizowanych przez Hotel
  • Parkingu gratis (dotyczy jednego auta na pokój)

Karta CLASSIC PLUS uprawnia do:

  • 10% rabatu na noclegi oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 5% rabatu na pakiety pobytowe
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta SREBRNA uprawnia do:

  • 20% rabatu na: noclegi, zabiegi w Instytucie MED&SPA z oferty MEDICAL SPA oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 10% rabatu na pakiety pobytowe
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta ZŁOTA uprawnia do:

  • 30% rabatu na noclegi, zabiegi w Instytucie MED&SPA z oferty MEDICAL SPA oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 15% rabatu na pakiety pobytowe
  • 5%  rabatu na zabiegi w Instytucie MED&SPA z oferty RELAKS I URODA
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta VIP uprawnia do:

  • 30% rabatu na noclegi, zabiegi w Instytucie MED&SPA z oferty MEDICAL SPA oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 15% rabatu na pakiety pobytowe
  • 10%  rabatu na zabiegi w Instytucie MED&SPA z oferty RELAKS I URODA oraz na wszystkie napoje w punktach gastronomicznych
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)
  • podwyższenie standardu pokoju (w miarę dostępności pokoi)
  • dwudobowy voucher dla 2 osób – gratis

GŁĘBOCZEK VINE RESORT & SPA

Karta CLASSIC uprawnia do:

  • Korzystania z ofert promocyjnych organizowanych przez Hotel
  • Parkingu gratis (dotyczy jednego auta na pokój)

Karta CLASSIC PLUS uprawnia do:

  • 10% rabatu na noclegi i posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 5% rabatu na pakiety pobytowe
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta SREBRNA uprawnia do:

  • 20% rabatu na noclegi i posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 10% rabatu na pakiety pobytowe
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta ZŁOTA uprawnia do:

  • 30% rabatu na noclegi oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 15% rabatu na pakiety pobytowe
  • 5%  rabatu na zabiegi w Vine SPA
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)

Karta VIP uprawnia do:

  • 30% rabatu na noclegi oraz posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych
  • 15% rabatu na pakiety pobytowe
  • 10%  rabatu na zabiegi w Vine SPA oraz na wszystkie napoje w punktach gastronomicznych
  • parking gratis (dotyczy jednego samochodu)
  • podwyższenie standardu pokoju (w miarę dostępności pokoi)
  • dwudobowy voucher dla 2 osób – gratis

7. Rabat na noclegi dotyczy jednorazowo jednego pokoju lub maksymalnie dwóch pokoi w przypadku opłacenia pobytu przez uczestnika Programu Lojalnościowego.

8. Rabat w punktach gastronomicznych dotyczy nie większej ilości osób, niż ilości zameldowanej w pokojach objętych statusem.

9. Rabat na zabiegi w Instytucie MED&SPA oraz Vine SPA dotyczy nie większej ilości osób, niż ilości zameldowanej w pokojach objętych statusem.

10. Rabatu nie można przekazać osobom trzecim, szczególnie przy dokonywaniu rezerwacji dla innych osób.

11. Rabat wynikający ze statusu nie łączy się z promocyjnymi ofertami specjalnymi; przy wyborze oferty obowiązuje zasada proponowania najbardziej korzystnej ceny dla Gości.

12. Rabat nie obowiązuje przy zakupie usług on-line oraz poprzez zewnętrzne portale sprzedażowe.

13. Brak pobytu w jednym z hoteli z grupy MPM Hotele SPA przez okres dwóch lat skutkuje utratą statusu.