Villa Park MED & SPA to najlepszy Hotel Spa w Ciechocinku – dwa baseny, własna tężnia, duża strefa Saltaris Spa. Zobacz najnowsze promocje – zapraszamy!

Bezpieczny Hotel

Bezpieczny obiekt

Nasz hotel od maja objęty jest programem Bezpieczny Hotel. Okres ponownego otwarcia naszego obiektu po czasie izolacji pozwolił nam na wypracowanie nienagannych procedur bezpieczeństwa, przy zachowaniu pełnego komfortu naszych Gości. Hotel jest miejscem w pełni bezpiecznym dla naszych Gości i spełniamy wszystkie wytyczne władz oraz programu Bezpieczny hotel. Zapraszamy!

Większe procedury, ta sama atmosfera

Mimo realizowania przez naszych pracowników dodatkowych procedur bezpieczeństwa, atmosfera w naszym obiekcie jest w pełni relaksująca i komfortowa dla naszych Gości. Wysoki sezon wakacyjny, podczas którego mieliśmy zaszczyt przyjąć ponad 2500 Gości pokazał, że nasz obiekt jest miejscem w pełni bezpiecznym i przygotowanym odpowiednio na spełnianie norm i wytycznych władz.

To była nasza kolejna wizyta w tym hotelu. Kolejna ale jednocześnie pierwsza w czasie trwania pandemii. Jesteśmy pod wrażeniem procedur jakie hotel stosuje w tym trudnym okresie czasu - zwłaszcza dbanie o czystość na hollu, na korytarzach ale zwłaszcza w restauracji.

Wrzesień 2020, Tripadvisor

Hotel najlepszej klasy. W czasach COVIDu radzi sobie znakomicie. Wszystko działa w bezpieczny sposób.

Lipiec 2020, Tripadvisor

Jak dbamy o bezpieczeństwo Gości?

Nasze procedury są dopracowane od samego przyjazdu i zakwaterowania Gości. Skróciliśmy proces check-in, na bieżąco dezynfekujemy wszystkie przestrzenie wspólne, troszczymy się o odpowiednie przygotowanie i dezynfekcję pokoi na przyjazd Gości. W Strefie Wellness oraz SPA wprowadziliśmy odpowiednią dezynfekcję i procedury. W Restauracji zachowujemy odpowiednie odległości między stolikami oraz zadbaliśmy o odpowiednią ilość personelu, by obsługa była maksymalnie sprawna. Na życzenie Gości serwujemy posiłki do pokoi. Niezmienne w sobotnie wieczory towarzyszy nam muzyka na żywo – najczęściej w wykonaniu pianisty. Wakacje pokazały, że jesteśmy w pełni bezpiecznym obiektem!

Bezpieczeństwo i przestrzenie

Miejsce szczególnie ważne dla naszych Gości i jednocześnie ważne z punktu widzenia obecnej sytuacji. Latem przygotowaliśmy dwa ogródki zewnętrzne, w tym jeden bardzo duży tuż obok fontanny, w cieniu drzew Parku Zdrojowego. W przypadku chłodniejszych dni Goście mogą korzystać z 3 stref Restauracyjnych. Tym samym udaje się nam skutecznie unikać tłumów.

Restauracja Preludium

Restauracja działa w pełni normalnie. Goście mogą cieszyć się restauracją, kawiarnią oraz przede wszystkim pięknym ogródkiem restauracyjnym. Nasza obsługa zadbała o bezpieczne odległości i odpowiednią staranność podczas przygotowywania posiłków. Stosujemy się do wszystkich wytycznych władz. Jesteśmy także już po kilku wizytach kontrolnych odpowiednich instytucji dbających o bezpieczne i higieniczne procedury. Restauracja oraz kawiarnia Cafe Swing są czynne do godziny 21:00.

Odpowiednio przygotowane pokoje

Dbamy o pełen komfort i bezpieczeństwo naszych Gości. Pokoje na Państwa przyjazd są odpowiednio przygotowywane i dezynfekowane! Jeśli zależy Wam na dodatkowej kameralności polecamy nasze wolnostojące Ville. Każdy jednak typ pokoju, jest tak samo dokładnie dezynfekowany, sprzątany i wietrzony na przyjazd Gości.

Instytut MED&SPA oraz Klinika Rehabilitacji Strukturalnej

Relaksujące masaże, specjalistyczne zabiegi na ciało oraz zabiegi kosmetologii estetycznej. Nasza nowoczesna strefa spełnia wszystkie wymogi i wytyczne władz. Wszystkie gabinety są odpowiednio dezynfekowane, a obsługa dba o bezpieczeństwo podczas zabiegów. Zapraszamy na relaks i odnowę w naszych nowoczesnych gabinetach.

 

Strefa Saltaris SPA

Basen z solanką z wnętrza Ziemi, jedna z nielicznych tężni solankowych, sauny, jacuzzi, łaźnia, laconium. Cała infrastruktura jest do dyspozycji Gości przy zachowaniu odpowiednich procedur co do jednoczesnej ilości Gości oraz dezynfekcji.

Atrakcje i infrastruktura dla Dzieci

W wybranych terminach organizujemy zajęcia z animatorami dla najmłodszych Gości – z zachowaniem odpowiednich wytycznych władz. W SPA czekają na nich dedykowane zabiegi, a w Restauracji specjalna Karta Menu. Na basenie najmłodsi mogą korzystać z gadżetów pływackich dla dzieci. Do tego duży kreatywny plac zabaw na powietrzu i wewnętrzny Baby Room.

Często Zadawane Pytania

  • Czy pobyt w hotelu obecnie jest bezpieczny?

Tak – w wakacje mogliśmy się cieszyć pełnym obłożeniem hotelowym. Łącznie w wakacje mieliśmy zaszczyt Gościć 2597 osób. Przez cały ten okres wszyscy Goście byli u nas bezpieczni, a wszystkie procedury były przez nas przestrzegane. Niezmiennie śledzimy i wdrażamy wszystkie wytyczne.

  • Czy w razie ponownego zamknięcia hoteli moja rezerwacja jest możliwa do anulowania?

Oczywiście. Nie zakładamy już ponownego zamknięcia hoteli. 😊 Jeśli jednak sytuacja z marca się powtórzy, podobnie, jak wówczas, będziemy elastycznie przekładać rezerwacje, lub zwracać wpłacone przedpłaty – w zgodzie z Państw życzeniem.

  • Dodatkowe pytania?

Mają Państwo dodatkowe pytania przed dokonaniem rezerwacji czy przyjazdem odnośnie naszych procedur bezpieczeństwa i dostępnej infrastruktury? Chętnie odpowiemy na Wszystkie Wasze pytania. Zapraszamy do kontaktu z naszą Recepcją.

Zaplanuj wspaniały, relaksujący urlop w Polsce w luksusowym hotelu.

  • Czy wszystkie atrakcje hotelowe są obecnie dostępne?

Tak. Wszystkie atrakcje dostosowaliśmy odpowiednio do wytycznych władz i są one dostępne dla Gości: Strefa Wellness, Strefa Cardio, Instytut MED.&SPA, Klinika Rehabilitacji Strukturalnej, wypożyczalnia rowerów, wycieczki meleksami, zajęcia z animatorami w wybranych terminach, muzyka na żywo w sobotnie wieczory w Restauracji – wszystko to, jest dostępne w bezpiecznym wymierze dla naszych Gości.

  • Czy na terenie hotelu jest nakaz noszenia maseczek?

Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa rekomendujemy noszenie maseczek w przestrzeniach wspólnych, jak Recepcja hotelowa, Recepcja SPA czy Strefa Bufetowa. Zgodnie z ostatnimi  wytycznymi władz, obligatoryjne jest noszenie maseczek także na powietrzu.

  • Czy muszę nosić maseczkę w Restauracji i SPA?

Nie – przy stoliku Restauracyjnym czy w Strefie zabiegowej czy na basenie oczywiście mogą Państwo relaksować się bez maseczki, zachowując odpowiedni dystans i dostosowując się do informacji przekazywanych przez naszą obsługę.

Drodzy Goście,

Jest nam niezmiernie miło ponownie gościć Państwa w Hotelu Villa Park MED&SPA.
Zapewniamy o pełnym zakresie podejmowanych działań w celu zachowania najwyższego bezpieczeństwa sanitarnego w naszym Hotelu.
Zapraszamy do zapoznania się z realizowanymi przez nas procedurami.

Najważniejsze elementy:

  • Każdy Gość przybywając do obiektu poddawany jest procedurze badania temperatury
  • Nasza obsługa została przeszkolona i z troską doba o przestrzeganie wszystkich zalecanych zasad bezpieczeństwa
  • Ułatwiliśmy procedury check-in, aby maksymalnie skrócić proces
  • Wszystkie newralgiczne miejsca w hotelu na bieżąco dezynfekujemy
  • Każdy pokój odpowiednio przygotowujemy na przyjazd Gości
  • Wprowadzamy bezpieczne odległości między stolikami w Restauracji

1. Recepcja Główna oraz przestrzenie wspólne

  • Przed zameldowaniem każdy Gość zostaje poddany procedurze mierzenia temperatury bezdotykowym aparatem. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych nasza obsługa nie będzie mogła przyjąć Gości do hotelu. Procedura w razie potrzeby może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
  • Nasza obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki bądź przyłbice ochronne oraz rękawiczki.
  • Newralgiczne powierzchnie są systematycznie dezynfekowane – drzwi, klamki, balustrady, poręcze, lada recepcyjna, wózek hotelowy, terminal płatniczy, karty pokojowe, a także zestaw wypoczynkowy w lobby hotelowym.
  • Płyn do dezynfekcji znajduje się przy wszystkich ogólnodostępnych toaletach oraz lobby hotelowym.
  • W ewentualnej kolejce do Recepcji hotelowej przestrzegamy bezpiecznych odległości między Gośćmi.
  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

2. Pokoje hotelowe

  • W każdym pokoju przed zakwaterowaniem nowych Gości dezynfekujemy włączniki światła, meble, klamki, armaturę, poręcze, piloty tv oraz klimatyzacji, telefon, czajniki, mini bar i inne urządzenia będące na wyposażeniu pokoju. Następnie cały pokój jest wietrzony.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  • Prosimy Gości o przestrzeganie zasad i obecnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia odnośnie ich stosowania.

3. Gastronomia

  • W Restauracji zastosowaliśmy bezpieczne odległości między stolikami.
  • Na wejściu do Restauracji dostępne są środki do dezynfekcji
  • Po każdym Gości stolik zostaje poddany procedurze dezynfekcji.
  • Przed podaniem sztućcy są one każdorazowo wyparzane.
  • Pracownicy Restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki/przyłbice.

4. SPA&Wellness

Od 18 maja przyjmujemy Państwa w gabinetach zabiegowych przy zachowaniu odpowiednich procedur.

Poznaj zasady, które wprowadziliśmy, aby Twój pobyt w Spa i Klinice Rehabilitacji Strukturalnej był w pełni bezpieczny

  • Codziennie monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness oraz przestrzegamy zasad zachowania bezpiecznych odległości w Lobby i Recepcji SPA
  • Wszystkie blaty, klamki, meble, uchwyty w Recepcji SPA oraz w Lobby SPA są regularnie dezynfekowane.
  • Przed każdą wizytą konieczne jest wypełnienie ankiety oraz poddanie się badaniu temperatury ciała
  • Po każdej wizycie dokonujemy także regularnej dezynfekcji pomieszczeń, stanowisk pracy, sprzętów oraz kosmetyków.
  • Nasz personel stosuje niezbędne środku ochronne jak maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.

Osoby korzystające z zabiegów w Strefie SPA oraz Klinice Rehabilitacji Strukturalnej prosimy o:

  • wcześniejszą rezerwacje zabiegów telefonicznie lub mailowo,
  • przybycie na zabiegi w osłonie ust i nosa oraz w rękawiczkach lub dokonać dezynfekcji rąk przed i po zabiegu,
  • nie używanie i nie wyjmowanie telefonów komórkowych w SPA,
  • przestrzeganie bezpiecznych odległości
  • przychodzenie na zabiegi bez osób towarzyszących oraz na umówioną godzinę
  • gości hotelowych prosimy o przybycie na zabiegi w szlafroku hotelowym oraz jednorazowym obuwiu
  • gości spoza hotelu prosimy o przybycie 5 min przed planowanym zabiegiem oraz przebranie się w szatni w hotelowy szlafrok i jednorazowe obuwie zmienne
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej.

Szanowni Goście, w związku z sytuacją epidemiologiczną na terenie kraju, cała nasza obsługa została przeszkolona i przestrzega zasad aktualnie rekomendowanych przez Ministerstwo Zdrowia. Pracownicy po przyjściu do pracy także zostają poddani procedurze mierzenia temperatury, a pracę podejmują jedynie osoby bez stanów podgorączkowych i innych oznak chorobowych. Jesteśmy przekonani, że przestrzegane zasady bezpieczeństwa i higieny, pozwolą Państwu cieszyć się komfortowym pobytem w naszym obiekcie.