Kolejna witryna oparta na WordPressie

Bezpieczny Hotel

Drodzy Goście,

Jest nam niezmiernie miło ponownie gościć Państwa w Hotelu Villa Park MED&SPA.
Zapewniamy o pełnym zakresie podejmowanych działań w celu zachowania najwyższego bezpieczeństwa sanitarnego w naszym Hotelu.
Zapraszamy do zapoznania się z realizowanymi przez nas procedurami.

Najważniejsze elementy:

  • Każdy Gość przybywając do obiektu poddawany jest procedurze badania temperatury
  • Nasza obsługa została przeszkolona i z troską doba o przestrzeganie wszystkich zalecanych zasad bezpieczeństwa
  • Ułatwiliśmy procedury check-in, aby maksymalnie skrócić proces
  • Wszystkie newralgiczne miejsca w hotelu na bieżąco dezynfekujemy
  • Każdy pokój odpowiednio przygotowujemy na przyjazd Gości
  • Wprowadzamy bezpieczne odległości między stolikami w Restauracji

1. Recepcja Główna oraz przestrzenie wspólne

  • Przed zameldowaniem każdy Gość zostaje poddany procedurze mierzenia temperatury bezdotykowym aparatem. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych nasza obsługa nie będzie mogła przyjąć Gości do hotelu. Procedura w razie potrzeby może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
  • Nasza obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki bądź przyłbice ochronne oraz rękawiczki.
  • Newralgiczne powierzchnie są systematycznie dezynfekowane – drzwi, klamki, balustrady, poręcze, lada recepcyjna, wózek hotelowy, terminal płatniczy, karty pokojowe, a także zestaw wypoczynkowy w lobby hotelowym.
  • Płyn do dezynfekcji znajduje się przy wszystkich ogólnodostępnych toaletach oraz lobby hotelowym.
  • W ewentualnej kolejce do Recepcji hotelowej przestrzegamy bezpiecznych odległości między Gośćmi.
  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

2. Pokoje hotelowe

  • W każdym pokoju przed zakwaterowaniem nowych Gości dezynfekujemy włączniki światła, meble, klamki, armaturę, poręcze, piloty tv oraz klimatyzacji, telefon, czajniki, mini bar i inne urządzenia będące na wyposażeniu pokoju. Następnie cały pokój jest wietrzony.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  • Prosimy Gości o przestrzeganie zasad i obecnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia odnośnie ich stosowania.

3. Gastronomia

  • Restauracja od 18 maja jest dostęna dla Gości o działa na zasadzie a la Carte.
  • Obowiązuje pełen serwis kelnerski – obecnie nie organizujemy posiłków w formie bufetu.
  • W Restauracji zastosowaliśmy bezpieczne odległości między stolikami.
  • Na wejściu do Restauracji dostępne są środki do dezynfekcji
  • Po każdym Gości stolik zostaje poddany procedurze dezynfekcji.
  • Przed podaniem sztućcy są one każdorazowo wyparzane.
  • Pracownicy Restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki/przyłbice.

4. SPA&Wellness

Od 18 maja przyjmujemy Państwa w gabinetach zabiegowych przy zachowaniu odpowiednich procedur.

Poznaj zasady, które wprowadziliśmy, aby Twój pobyt w Spa i Klinice Rehabilitacji Strukturalnej był w pełni bezpieczny

  • Codziennie monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness oraz przestrzegamy zasad zachowania bezpiecznych odległości w Lobby i Recepcji SPA
  • Wszystkie blaty, klamki, meble, uchwyty w Recepcji SPA oraz w Lobby SPA są regularnie dezynfekowane.
  • Przed każdą wizytą konieczne jest wypełnienie ankiety oraz poddanie się badaniu temperatury ciała
  • Po każdej wizycie dokonujemy także regularnej dezynfekcji pomieszczeń, stanowisk pracy, sprzętów oraz kosmetyków.
  • Nasz personel stosuje niezbędne środku ochronne jak maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.

Osoby korzystające z zabiegów w Strefie SPA oraz Klinice Rehabilitacji Strukturalnej prosimy o:

  • wcześniejszą rezerwacje zabiegów telefonicznie lub mailowo,
  • przybycie na zabiegi w osłonie ust i nosa oraz w rękawiczkach lub dokonać dezynfekcji rąk przed i po zabiegu,
  • nie używanie i nie wyjmowanie telefonów komórkowych w SPA,
  • przestrzeganie bezpiecznych odległości
  • przychodzenie na zabiegi bez osób towarzyszących oraz na umówioną godzinę
  • gości hotelowych prosimy o przybycie na zabiegi w szlafroku hotelowym oraz jednorazowym obuwiu
  • gości spoza hotelu prosimy o przybycie 5 min przed planowanym zabiegiem oraz przebranie się w szatni w hotelowy szlafrok i jednorazowe obuwie zmienne
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej.

Szanowni Goście, w związku z sytuacją epidemiologiczną na terenie kraju, cała nasza obsługa została przeszkolona i przestrzega zasad aktualnie rekomendowanych przez Ministerstwo Zdrowia. Pracownicy po przyjściu do pracy także zostają poddani procedurze mierzenia temperatury, a pracę podejmują jedynie osoby bez stanów podgorączkowych i innych oznak chorobowych. Jesteśmy przekonani, że przestrzegane zasady bezpieczeństwa i higieny, pozwolą Państwu cieszyć się komfortowym pobytem w naszym obiekcie.