Villa Park MED & SPA to najlepszy Hotel Spa w Ciechocinku – dwa baseny, własna tężnia, duża strefa Saltaris Spa. Zobacz najnowsze promocje – zapraszamy!

Bezpieczny Hotel

Bezpieczny obiekt

Ogromne ilości terenów zielonych, dbałość o spełnianie wytycznych władz w zakresie bezpieczeństwa, kameralność oraz lokalizacja w wyjątkowym miejscu, w otoczeniu pięknej przyrody Parku Zdrojowego. Zapraszamy na bezpieczne pobyty!

Przestrzenie

Nasz obiekt jednocześnie kwateruje niewiele ponad 100 osób, natomiast do dyspozycji Gości jest kilka hektarów terenów zielonych, tuż obok znajduje się kultowy Park Zdrojowy. Sam obiekt zaś znajduje się w małym miasteczku, z dala od tłumów i zgiełków dużych aglomeracji. Kilkanaście gabinetów w Instytucie MED&SPA, bardzo rozbudowana Strefa Saltaris. Możecie być pewni, że nawet przy pełnym obłożeniu poczujcie się tu komfortowo i bezpiecznie.

Normy i wytyczne władz

Managerowie poszczególnych działów na bieżąco monitorują wytyczne władz, a także doświadczenia innych obiektów. Wszystkie procedury zalecane przez władze na bieżąco wdrażamy u naszego personelu. Edukujemy także naszych Gości, tak byśmy wszyscy mogli bezpiecznie spędzać relaksujący czas w wyjątkowym miejscu.

Restauracja Preludium

Miejsce szczególnie ważne dla naszych Gości i jednocześnie ważne z punktu widzenia obecnej sytuacji. Latem przygotowaliśmy dwa ogródki zewnętrzne, w tym jeden bardzo duży tuż obok fontanny, w cieniu drzew Parku Zdrojowego. W przypadku chłodniejszych dni Goście mogą korzystać z 3 stref Restauracyjnych. Tym samym udaje się nam skutecznie unikać tłumów.

Pokoje i części ogólnodostępne

Zwiększyliśmy procedury bezpieczeństwa podczas przygotowywania pokoi na przyjazd Gości. Pokoje są wietrzone, a także w razie konieczności poddawane ozonowaniu lub promieniowaniu UV. Przestrzenie wspólne, jak klamki czy poręcze, na bieżąco dezynfekujemy. Skróciliśmy także procedurę Check In, tak by uniknąć kolejek podczas tego procesu.

Instytut MED.&SPA oraz Klinika Rehabilitacji Strukturalnej

Bezpieczeństwo naszych Gości jest naszym priorytetem. Wydłużyliśmy przerwy między zabiegami, tak by gruntownie przygotować gabinet na każdego nowego Gościa. Rekomendujemy telefoniczną rezerwację zabiegów, by unikać kolejek w lobby.

Drodzy Goście,

Jest nam niezmiernie miło ponownie gościć Państwa w Hotelu Villa Park MED&SPA.
Zapewniamy o pełnym zakresie podejmowanych działań w celu zachowania najwyższego bezpieczeństwa sanitarnego w naszym Hotelu.
Zapraszamy do zapoznania się z realizowanymi przez nas procedurami.

Najważniejsze elementy:

  • Każdy Gość przybywając do obiektu poddawany jest procedurze badania temperatury
  • Nasza obsługa została przeszkolona i z troską doba o przestrzeganie wszystkich zalecanych zasad bezpieczeństwa
  • Ułatwiliśmy procedury check-in, aby maksymalnie skrócić proces
  • Wszystkie newralgiczne miejsca w hotelu na bieżąco dezynfekujemy
  • Każdy pokój odpowiednio przygotowujemy na przyjazd Gości
  • Wprowadzamy bezpieczne odległości między stolikami w Restauracji

1. Recepcja Główna oraz przestrzenie wspólne

  • Przed zameldowaniem każdy Gość zostaje poddany procedurze mierzenia temperatury bezdotykowym aparatem. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych nasza obsługa nie będzie mogła przyjąć Gości do hotelu. Procedura w razie potrzeby może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
  • Nasza obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki bądź przyłbice ochronne oraz rękawiczki.
  • Newralgiczne powierzchnie są systematycznie dezynfekowane – drzwi, klamki, balustrady, poręcze, lada recepcyjna, wózek hotelowy, terminal płatniczy, karty pokojowe, a także zestaw wypoczynkowy w lobby hotelowym.
  • Płyn do dezynfekcji znajduje się przy wszystkich ogólnodostępnych toaletach oraz lobby hotelowym.
  • W ewentualnej kolejce do Recepcji hotelowej przestrzegamy bezpiecznych odległości między Gośćmi.
  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

2. Pokoje hotelowe

  • W każdym pokoju przed zakwaterowaniem nowych Gości dezynfekujemy włączniki światła, meble, klamki, armaturę, poręcze, piloty tv oraz klimatyzacji, telefon, czajniki, mini bar i inne urządzenia będące na wyposażeniu pokoju. Następnie cały pokój jest wietrzony.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  • Prosimy Gości o przestrzeganie zasad i obecnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia odnośnie ich stosowania.

3. Gastronomia

  • Restauracja od 18 maja jest dostęna dla Gości o działa na zasadzie a la Carte.
  • Obowiązuje pełen serwis kelnerski – obecnie nie organizujemy posiłków w formie bufetu.
  • W Restauracji zastosowaliśmy bezpieczne odległości między stolikami.
  • Na wejściu do Restauracji dostępne są środki do dezynfekcji
  • Po każdym Gości stolik zostaje poddany procedurze dezynfekcji.
  • Przed podaniem sztućcy są one każdorazowo wyparzane.
  • Pracownicy Restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki/przyłbice.

4. SPA&Wellness

Od 18 maja przyjmujemy Państwa w gabinetach zabiegowych przy zachowaniu odpowiednich procedur.

Poznaj zasady, które wprowadziliśmy, aby Twój pobyt w Spa i Klinice Rehabilitacji Strukturalnej był w pełni bezpieczny

  • Codziennie monitorujemy stan zdrowia naszych pracowników
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness oraz przestrzegamy zasad zachowania bezpiecznych odległości w Lobby i Recepcji SPA
  • Wszystkie blaty, klamki, meble, uchwyty w Recepcji SPA oraz w Lobby SPA są regularnie dezynfekowane.
  • Przed każdą wizytą konieczne jest wypełnienie ankiety oraz poddanie się badaniu temperatury ciała
  • Po każdej wizycie dokonujemy także regularnej dezynfekcji pomieszczeń, stanowisk pracy, sprzętów oraz kosmetyków.
  • Nasz personel stosuje niezbędne środku ochronne jak maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.

Osoby korzystające z zabiegów w Strefie SPA oraz Klinice Rehabilitacji Strukturalnej prosimy o:

  • wcześniejszą rezerwacje zabiegów telefonicznie lub mailowo,
  • przybycie na zabiegi w osłonie ust i nosa oraz w rękawiczkach lub dokonać dezynfekcji rąk przed i po zabiegu,
  • nie używanie i nie wyjmowanie telefonów komórkowych w SPA,
  • przestrzeganie bezpiecznych odległości
  • przychodzenie na zabiegi bez osób towarzyszących oraz na umówioną godzinę
  • gości hotelowych prosimy o przybycie na zabiegi w szlafroku hotelowym oraz jednorazowym obuwiu
  • gości spoza hotelu prosimy o przybycie 5 min przed planowanym zabiegiem oraz przebranie się w szatni w hotelowy szlafrok i jednorazowe obuwie zmienne
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej.

Szanowni Goście, w związku z sytuacją epidemiologiczną na terenie kraju, cała nasza obsługa została przeszkolona i przestrzega zasad aktualnie rekomendowanych przez Ministerstwo Zdrowia. Pracownicy po przyjściu do pracy także zostają poddani procedurze mierzenia temperatury, a pracę podejmują jedynie osoby bez stanów podgorączkowych i innych oznak chorobowych. Jesteśmy przekonani, że przestrzegane zasady bezpieczeństwa i higieny, pozwolą Państwu cieszyć się komfortowym pobytem w naszym obiekcie.